REGULAMIN POBYTU :
* Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu.Pół godziny przed przyjazdem/wyjazdem do/z apartamentu, prosimy o kontakt telefoniczny, abyśmy mogli umówić się z Państwem na godzinę odbioru apartamentu
* Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry uprawnia osobę wyznaczoną do kontaktu z gościem do odmowy zameldowania gościa i wydania klucza do apartamentu.
* Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie odbioru przez Gościa apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń .
* W przypadku odwołania przyjazdu wpłacona kwota/pobrana z karty kredytowej ,zadatek nie podlega zwrotowi ! Proszę dobrze przemyśleć termin przyjazdu i wyjazdu ponieważ w przypadku odwołania przyjazdu lub rezygnacji z pobytu wpłacony zadatek/opłata za pobyt, nie zostanie zwrócona.Z tytułu późniejszego przybycia lub wcześniejszego wyjazdu nie będą udzielane żadne zniżki lub zwroty
* Wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie,zazwyczaj ok.30% od łącznej kwoty za pobyt.
* W cenie wynajmu jest pościel oraz ręczniki,a także miejsce postojowe na 1 samochód,lub garaż podziemny zamykany na pilota(w zależności od lokalizacji)
* Goście są proszeni o okazanie dowodu osobistego zaraz po przyjeździe.
* Opłaty za pobyt oraz opłata klimatyczna (2zł/za osobę/za kalendarzowy dzień pobytu) regulowane są są w dniu przyjazdu
* Cisza nocna rozpoczyna się o 22.00 a kończy o 6.00 .Wypoczywajmy i dajmy wypocząć innym
* Goście są zobowiązani do oddania apartamentu w stanie nie pogorszonym (apartament posprzątany,wyrzucone śmieci,umyte naczynia) oraz oddać klucze po zakończeniu pobytu.W przypadku oddania apartamentu nieposprzątanego zostanie naliczona opłata za sprzątanie w wysokości 200zł
* Za zniszczenie bądź uszkodzenie ścian lub wyposażenia apartamentu, powstałe w czasie pobytu z winy Gościa lub
z winy odwiedzających go osób, Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność i zostanie obciążony kosztami napraw
oraz dodatkowymi opłatami, m.in. kosztami transportu i obsługą pracowników.. Za powstałe zniszczenia Gość jest
odpowiedzialny finansowo, a nie rzeczowo - Gość nie może odkupić zniszczonych przedmiotów we własnym zakresie.
* Gospodarz apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione lub skradzione z apartamentu, oraz za samochód na parkingu lub w garażu podziemnym
* Ze względu na bezpieczeństwo na terenie apartamentów i obiektów panuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz grillowania itp.
ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU !